Elégedett Ügyfél Program

autószalonok számára

Gyakorlati lépések a több ügyfélhez, a több elégedett ügyfélhez és a több visszatérő ügyfélhez a meglévő erőforrások segítségével.

 

 

Ádám Szilárd

Tapasztalatok:

4 év személyzet és szervezetfejlesztési igazgató egy nagyobb hálózatban.
1994-óta értékesítők fejlesztése, valamint a belső folyamatok optimalizálása.
120 cég/vállalat több, mint 3300 munkatársával osztottam meg tapasztalataimat és munkájukat segítő, releváns információimat. 
Az eredményeket sokféle módon mérhetjük. Nyereségességben, forgalomban, egy főre jutó hatékonyságban, cég értékében, több nyugalomban / kevesebb idegeskedésben, stb.

A vezetők több érdekes mondatot szoktak ezzekkel összefüggésben mondani:
1, Amikor áprilisban még veszteséges volt egy cég, ugyan azon év decemberében a következőt mondta az ügyvezető, elégedetten hátradőlve: „Nagyon sok pénzünk van!”
2, „Kicsit szégyellem, de sok lett a szabadidőm.”
3, “Féltem az illető elbocsátásától, de azóte kevesebben is többet tudnak a kollégáim teljesíteni.”
4, “Egy befektető meg akarja venni a cégemet…”

Megtérülésre: 8-tól egészen 300-szoros nyereségnövekedés a befektetett összeghez képest.
Összegre: 3M Ft-tól 3MD Ft forgalomnövekedés az adott program átadása alatt!

Hihetetlen eredményeket lehet elérni, ha elemzünk, szembenézünk a problémákkal és meghozzuk a megfelelő döntéseket.

Szakmai területek:

  • munkatárs kiválasztása
  • kompetencia megállapítása
  • vezetői munkafolyamatok meghatározása a megfelelő kontroll elérése érdekében
  • munkafolyamatok szabályozása
  • motiváló rendszer kialakítása
  • megfelelő elemzések és kontroll bevezetése
  • az ügyfél bizalmának tudatos kialakítása értékesítés, vevőszolgálat, vagy munkafelvétel területén
  • konstruktív, igényorientált értékesítés
  • személyes értékesítést segítő technikák
  • próbavásárlások a tisztánlátásért

Szeretném, ha felismernék a vállalkozások vezetői, valamint az ügyfelekkel foglalkozó személyek, hogy nem csak lehetséges, hanem szükséges is tudatosan, hosszútávon gondolkodva, pozitív elvárásokkal végezni a feladataikat. 

Az eredmények azt igazolják, hogy sikerült olyan módszereket kidolgozni, amelyek segítségével a megszokottnál jóval eredményesebben folyik a mindennapi munka és az ügyfélkezelés.

 

Jelentkezzen konzultációra

Az első alkalom ingyenes!

info@tobbvevo.hu

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
+ 36 xx xxx xxxx