Ádám Szilárd
Tapasztalatok:
4 év személyzet és szervezetfejlesztési igazgató egy nagyobb hálózatban.
1994-óta értékesítők fejlesztése, valamint a belső folyamatok optimalizálása.
120 cég/vállalat több, mint 3300 munkatársával osztottam meg tapasztalataimat és munkájukat segítő, releváns információimat.
Az eredményeket sokféle módon mérhetjük. Nyereségességben, forgalomban, egy főre jutó hatékonyságban, cég értékében, több nyugalomban / kevesebb idegeskedésben, stb.
–
A vezetők több érdekes mondatot szoktak ezzekkel összefüggésben mondani:
1, Amikor áprilisban még veszteséges volt egy cég, ugyan azon év decemberében a következőt mondta az ügyvezető, elégedetten hátradőlve: „Nagyon sok pénzünk van!”
2, „Kicsit szégyellem, de sok lett a szabadidőm.”
3, “Féltem az illető elbocsátásától, de azóte kevesebben is többet tudnak a kollégáim teljesíteni.”
4, “Egy befektető meg akarja venni a cégemet…”
Megtérülésre: 8-tól egészen 300-szoros nyereségnövekedés a befektetett összeghez képest.
Összegre: 3M Ft-tól 3MD Ft forgalomnövekedés az adott program átadása alatt!
Hihetetlen eredményeket lehet elérni, ha elemzünk, szembenézünk a problémákkal és meghozzuk a megfelelő döntéseket.
Szakmai területek:
- munkatárs kiválasztása
- kompetencia megállapítása
- vezetői munkafolyamatok meghatározása a megfelelő kontroll elérése érdekében
- munkafolyamatok szabályozása
- motiváló rendszer kialakítása
- megfelelő elemzések és kontroll bevezetése
- az ügyfél bizalmának tudatos kialakítása értékesítés, vevőszolgálat, vagy munkafelvétel területén
- konstruktív, igényorientált értékesítés
- személyes értékesítést segítő technikák
- próbavásárlások a tisztánlátásért
–
Szeretném, ha felismernék a vállalkozások vezetői, valamint az ügyfelekkel foglalkozó személyek, hogy nem csak lehetséges, hanem szükséges is tudatosan, hosszútávon gondolkodva, pozitív elvárásokkal végezni a feladataikat.
Az eredmények azt igazolják, hogy sikerült olyan módszereket kidolgozni, amelyek segítségével a megszokottnál jóval eredményesebben folyik a mindennapi munka és az ügyfélkezelés.
Jelentkezzen konzultációra
Az első alkalom ingyenes!
