Pilát Gábor
Vezető Értékesítési és Management Tréner, coach.
Saját vállalkozásunk irányítása mellett, 1994 óta több száz kis, közepes, és multinacionális vállalat kb. 25000 munkatársát képeztem értékesítési, vezetői és szervezetfejlesztési tréningeken.
2001-ben indult első saját, vezetőknek szóló rádióműsorom a Budapest Rádióban. A
műsor nyomán elkészült egy Sikermagazin című, három lemezes vezetői CD-sorozat,
melyet máig számos rádióadó sugárzott. Azóta rendszeresen publikálok számos gazdasági illetve vezetőknek szóló médiumokban.
2004-ben társ szerzője voltam egy értékesítőknek szóló könyvnek-Adj el mindenáron?!
2006-ban született meg a Pénz és üzlet című, cégvezetőknek szóló könyvem.
2007-ben forgattam le az Értékesítési Tréningvideót, amely a kifogáskezeléstől az
üzletkötési technikákig igyekszik minél több gyakorlati segítséget adni az értékesítői
szakma képviselőinek.
Messze nem értek mindenhez, de szervezetfejlesztési, vezetői és értékesítési trénerként
dogmatikusan ragaszkodom az általam megfigyelt és gyakorlatban megvalósított,
működőképes eszközökhöz, s kíméletlenül lázadok a gyakorlati tapasztalat nélküli
elméletekkel szemben. Nyers vagyok, direkt és kíméletlen legalábbis ebben a tekintetben.
Hiszek a hagyományos értékekben, hiszek a tisztességben, a kitartásban, a következetességben és mindenek felett az emberi jóságban.
Az elmúlt évek nehézségei mellett is 100 számra találkoztunk ragyogóan működő cégek vezetőivel,
tulajdonosaival, és persze hallgatjuk a jajveszékelést olyan vezetőktől, ahol nagy szervezetlenségben, a konkurenciára vagy az enervált munkatársakra hivatkozva sajnálják a letűnt idők soha vissza nem térő forgalmát.
Sokan reménytelenül elvesztették a kedvüket (vagy talán sose volt) ahhoz, hogy másnaptól más mentalitással, a meglévő gyengeségekre való ránézéssel és sorrendben történő felszámolásával esélyt adjanak maguknak, a családjuknak és a mindenkori munkatársaiknak, hogy növekvő forgalom mellett élvezettel építgessék a
vállalkozásukat.
De! Még mindig vannak olyan vezetők, akik nagyon szívesen nekilátnának növelni a bevételeiket azzal, hogy magukhoz terelik az ügyfeleket és kiváló termékeket vagy szolgáltatást nyújtanak számukra.
Nekik szeretnénk hatékonyan segíteni, nekik fejlesztettük ki össze az Elégedett ügyfél programot. Bízunk benne, hogy az együttműködés során hamar kiderül, miszerint nem elsősorban pénz kérdése, hogy holnaptól egy sor dolog jobban működjön a vállalkozásban, mint eddig. Ha pedig így lesz, nehéz elképzelni, hogy ne működjön gördülékenyebben a cég, és ne javuljanak a statisztikák.
Jelentkezzen konzultációra
Az első alkalom ingyenes!
